PB Gepost op juli 10, 2016, 10:02:25 pm
Oke om te oefenen met inhalen en in de drukte te rijden wat ik zelf wel relax vind is online een sessie maken,....en dan het veld vullen met computer gestuurde.

Je kan dan moeilijkheidsgraad instellen op jouw niveau en dan in jouw tempo in een druk veld rijden. 8)

PB Gepost op juli 11, 2016, 04:21:03 pm
Zondag is de laatste race in DTM, word er een nieuwe leaque op zondag gestart? ::)

keppo Gepost op juli 11, 2016, 04:44:20 pm
Zondag is de laatste race in DTM, word er een nieuwe leaque op zondag gestart? ::)

Start even een nieuw topic... dan kan iedereen daar even zijn voorkeuren geven 8)
T100
Playseat Challenge

DRIVEN_TO_KILL Gepost op juli 11, 2016, 06:28:27 pm
Oke om te oefenen met inhalen en in de drukte te rijden wat ik zelf wel relax vind is online een sessie maken,....en dan het veld vullen met computer gestuurde.

Je kan dan moeilijkheidsgraad instellen op jouw niveau en dan in jouw tempo in een druk veld rijden. 8)

dat doe ik ook ik rij op 75% maar het is nog steets niet het zelfde als tegen een mensen. en je vergeet dat sommige mensen gewoon niet sneller kunnen. kijk mij top heb ik een paar jaar geleiden al gehad. ik kan alleen nog maar langzamer gaan. http://www.racestars.nl/forum/Smileys/smile/huh.gif Ik heb een paar jaar geleden een paar wereld tijden gehad maar tegenwoordig mag ik blij zijn dat ik het bij kan houden. ligt ook een beetje aan me zelf omdat ik niet zo veel race als toen. maar goed ik vind het leuk als je met iemand anders ronden lang naast elkaar door de bocht gaat. geef maar toe iets leukers is er niet?  http://www.racestars.nl/forum/Smileys/smile/cheesy.gif
« Laatst bewerkt op: juli 11, 2016, 06:30:00 pm door DRIVEN_TO_KILL »

PB Gepost op juli 11, 2016, 06:45:43 pm

Start even een nieuw topic... dan kan iedereen daar even zijn voorkeuren geven 8)

Dat laat ik aan de pro's over  :),
maar nog niets bekend dus,... 8) :P

keppo Gepost op juli 11, 2016, 07:01:35 pm
75% is voor mij nog te snel maar ik vind die suggestie wel ok.

Ik begrijp nu dat er andere instellingen mogelijk zijn in het maken van een online sessie waar ik alleen rijd tegen computer gestuurde tegenstanders tov het starten van een single race met computer tegenstanders.

T100
Playseat Challenge

DRIVEN_TO_KILL Gepost op juli 11, 2016, 08:03:18 pm
ja als het goed is wel keppo.
als je wil kan je me toevoegen als je dat nog niet gedaan hebt.

DRIVEN_TO_KILL