Desimpele_K Gepost op mei 20, 2016, 07:44:30 pm
Eerst en vooral wil ik even zeggen dat ik ook niet weet wanneer F1 2016 uitkomt en is het ook maar een gok voor mij of dit seizoen op tijd gedaan is en/of we dan nog tijd zouden hebben.

Ik zou gaan voor eerder een fun based league en niet te serieus, want na 2 seizoenen op dit spel weet ik niet of mensen het nog kunnen opbrengen. Het zou dan ook niet F1 league enz moeten noemen maar een andere naam, kan wel natuurlijk als we het toch willen.

Het seizoen zou bestaan uit 10 weken met 2 25% races per avond. De kalender is niet op voorhand bepaald maar random op het moment dat de lobby host de lobby aanmaakt, neemt hij de eerste track die het spel gekozen heeft. Indien die al gereden werd, neemt hij de volgende enz... De eerste avond zouden we gewoon met een one shot zo snel mogelijk proberen kwalificeren. De avonden daarna gaan we volgens de stand van het kampioenschap omgekeerd de grid vormen aan de hand van een one shot (je weet wel, zo in positie over streep rijden). De laatste avond hebben we nog 1 grand prix over waar we gewoon kwalificatie hebben en dan een race van 50%.

Ik ben zelf nog niet 100% zeker of ik dit format wel zou willen doen, maar het leek me wel mooi en we kunnen hier discussiëren wat we eventueel willen doen met de tijd tot F1 2016 (wanneer dat ook mogen zijn ^^).

Jajoots Gepost op mei 20, 2016, 07:55:06 pm
Opzich niet een heel gek idee. Al zou ik liever gewoon gaan voor een 100% (50% voor anderen misschien) race op alle mooie banen, zo kan iedereen een eigen lijstje maken ofzo met welke banen ze willen rijden. Een stuk of 8 ofzo. Desnoods mix je alle leagues een beetje door elkaar. Het ligt er idd een beetje aan waar de interesses liggen.

Desimpele_K Gepost op mei 20, 2016, 07:57:47 pm
Ja ook al aan gedacht, een mini season met alle klassiekers ofzo. Had ook graag de focus minder gelegd op het oefenen. met mijn format heb je veel battles, veel winnaars en hopelijk veel fun ^^

Desimpele_K Gepost op mei 23, 2016, 05:58:36 pm
Bij die 2x 25% zou ik trouwens wel telkens 5 min practice doen zodat we toch 2 rondjes kunnen rijden ^^.

Als er een mini seizoen van 10 races zou komen ofzo, dan zou ik deze kalender nemen

Australië (opener)
Spanje (moet erbij)
Monaco (klasieker)
Canada (moet erbij)
Groot-Brittannië (klassieker)
België (klassieker)
Italië (klassieker)
Japan (klassieker)
Mexico (nieuwkomer)
Abu Dhabi (finale)

JariGaming_NL Gepost op mei 23, 2016, 06:32:08 pm
De manier waarop het circuit van de Race of Champions event gekozen wordt, lijkt me ook wel wat, gewoon een loting van tevoren
F1 2015 and F1 2016
Pole: 2x
Wins: 5x
Podium: 11x

F1 2017 F3 League
Podium: 2x

Constructeurs kampioen F3 League (S6) PS4

FIA F1 League PS4

Klodder1 Gepost op mei 23, 2016, 06:33:16 pm
De manier waarop het circuit van de Race of Champions event gekozen wordt, lijkt me ook wel wat, gewoon een loting van tevoren

nou dat vind ik ook wel hoor
je moet schieten anders kun je niet scoren
Als je niet ken winnen, moet je zorgen dat je niet verliest.

FlexRacing Gepost op mei 23, 2016, 06:40:49 pm
Bij die 2x 25% zou ik trouwens wel telkens 5 min practice doen zodat we toch 2 rondjes kunnen rijden ^^.

Als er een mini seizoen van 10 races zou komen ofzo, dan zou ik deze kalender nemen

Australië (opener)
Spanje (moet erbij)
Monaco (klasieker)
Canada (moet erbij)
Groot-Brittannië (klassieker)
België (klassieker)
Italië (klassieker)
Japan (klassieker)
Mexico (nieuwkomer)
Abu Dhabi (finale)

Vind zon miniseason wel wat, en dan lijkt t me leuk leagues door elkaar gegooid worden mrt de snelsten bij elkaar etc, alle assists gwn toegestaan en dan de banen kiezen dmv een poll.
Dit zou mijn baankeuze zijn:
Australie
Monaco
Hongarije
UK
België
Italië
Singapore
Japan
Brazilië
Abu dhabi
#F1 2015 GP3(S3) Driver's Champion
#F1 2015 GP3(S3) Constructor's Title Ferrari
#F1 2015 Master Cup Champion
#F1 2016 F1 (S7) Constructor's Champion Williams
#F1 2016 F1 (S7) Meest Op Pauze Gedrukt Award

SCPerez Gepost op juni 03, 2016, 06:23:04 pm
Eerst en vooral wil ik even zeggen dat ik ook niet weet wanneer F1 2016 uitkomt en is het ook maar een gok voor mij of dit seizoen op tijd gedaan is en/of we dan nog tijd zouden hebben.

Ik zou gaan voor eerder een fun based league en niet te serieus, want na 2 seizoenen op dit spel weet ik niet of mensen het nog kunnen opbrengen. Het zou dan ook niet F1 league enz moeten noemen maar een andere naam, kan wel natuurlijk als we het toch willen.

Het seizoen zou bestaan uit 10 weken met 2 25% races per avond. De kalender is niet op voorhand bepaald maar random op het moment dat de lobby host de lobby aanmaakt, neemt hij de eerste track die het spel gekozen heeft. Indien die al gereden werd, neemt hij de volgende enz... De eerste avond zouden we gewoon met een one shot zo snel mogelijk proberen kwalificeren. De avonden daarna gaan we volgens de stand van het kampioenschap omgekeerd de grid vormen aan de hand van een one shot (je weet wel, zo in positie over streep rijden). De laatste avond hebben we nog 1 grand prix over waar we gewoon kwalificatie hebben en dan een race van 50%.

Ik ben zelf nog niet 100% zeker of ik dit format wel zou willen doen, maar het leek me wel mooi en we kunnen hier discussiëren wat we eventueel willen doen met de tijd tot F1 2016 (wanneer dat ook mogen zijn ^^).

Vind dit een prima idee. Heb ik persoonlijk liever dan 50% en dan een half seizoen.
GP2 Kampioen Seizoen 4
GP2 Constructeur Kampioen Seizoen 4
GP3 Constructeur Kampioen Seizoen 5
Sim Constructeur Kampioen Seizoen 1
Sim Constructeur Kampioen Seizoen 2
F2 Constructeur Kampioen Seizoen 8
                                                                                            '