TheGreatMarcos Gepost op mei 16, 2020, 11:13:19 am
Desimpele_k:

Om te beginnen had ik Bart ook kunnen rapporteren voor de dingen die je al op zijn beelden zelf kan zien (2 divebombs waarbij ik van de baan word geduwd in ronde 12 & 13 plus paar kleine andere dingetjes), want ik vond het net over het randje maar ik zag ook op de stream dat er desync was dus had ik dat zo gelaten, nog steeds wil ik Bart niet rapporteren, ik geef gewoon mijn beelden als bewijs. En al vond ik hem net over het randje, ik vond het wel nog leuk racen uiteindelijk dusja.

Ik kan de beelden van Bart niet zien op de computer aangezien ze hier niet staan, maar ik doe mijn best de juiste beelden en uitleg te verzorgen bij de acties. (Ik heb ze bekeken op de gsm maar dat is toch niet zo handig)

Lap 10 chicane; we gaan samen door de chicane maar in het tweede gedeelte haken we in elkaar (vanaf wanneer je eerste keer contact hoort bij mij) en met de desync (of game physics dunno maar het contact is hier toch ook op verschillende momenten hoorbaar) zitten we vast aan elkaar en gaan we naar links, ik stuur zelf naar rechts daar en had alle intentie om aan mijn kant te blijven.. Is al meerdere keren gebeurd dat haken in deze league alleen al.

Paar bochten verder dan; voor de bocht in sprake kwam hij voorbij mij door een duwtje al, dan in de bocht zelf had ik de binnenste lijn, maar door het contact alweer haalde ik die lijn niet meer, je hebt dan niet meer die grip om hetzelfde in te sturen, anders hadden we gewoon samen door de bocht gegaan. Ook hier weer is er sprake van desync want het contact tussen ons beide is vroeger op mijn beelden dan op zijn beelden, waardoor ik op mijn beelden belet word om mijn bocht te pakken zoals ik het wil (en hij op zijn beelden niets verkeerd doet) en hij op zijn beelden iets later aan de kant geduwd word (en ik op mijn beelden niets verkeerd doe).

https://www.youtube.com/watch?v=-MI822d89fM
« Laatst bewerkt op: mei 17, 2020, 07:20:50 pm door TheGreatMarcos »
  • PSN: TheGreatMarcos

TheGreatMarcos Gepost op mei 16, 2020, 11:37:31 am
Uitspraak:

Meldingen One-man-army:

Flynn_Finisher waarschuwing voor onsportief rijgedrag. Een tijdpenalty heeft geen zin aangezien hij niet is gefinisht. Check je internet ook eens, want er lijkt heel veel lag aan jouw kant te zijn.
Incident met Bart word niet bestraft. Ja, Bart stuurt in, maar zit er ook met een halve autolengte voor.
Aan de tijdpenalty┬┤s kan ik niks veranderen.

Meldingen Robin:
Startincidenten in Spanje en Frankrijk laat ik voor wat het is. Het is meer ongelukkig dan dat er sprake is van opzet.
Lord_Roda 10 seconden bij zijn eindtijd erbij voor een aanrijding die makkelijk had kunnen worden voorkomen.
Incident met Heisenberg is te licht om er een straf voor te geven.

Incidenten Bart en Karl:
Ik heb de beelden van beide heren bekeken en nogmaals de beelden van de stream. Het is weer een classic desync van Codemasters. Ik ga hiervoor geen straffen uitdelen.
Aan de DNF van Bart gaat niks veranderd worden. Als je hem zelf met opzet in de muur zet vlak voor de finish is dat niet heel handig. Eigenlijk zou er een straf moeten volgen voor opzettelijk crashen, maar die laten we maar varen.

TheGreatMarcos Gepost op mei 17, 2020, 07:23:31 pm
ADD ON:

VANWEGE HET MISSEN VAN EEN BERICHT OP HET ANDERE FORUM HET IK DIT BERICHT HELAAS GEMIST VAN DESIMPELE_K:

Voor de mensen die de stream hebben gezien zal dit niet verbazen; Ik word van de baan geduwd en na het zorgen dat ik zelf niet spin of gevaarlijk op de baan terug kom, heb ik dan gezien dat ik wat tijd gewonnen heb dus laat ik hem terug inlopen zoals je kan zien op de beelden zodat we terug de positie innemen van voor de bocht, hij zat terug in de slipstream en kon de volgende ronde terug aanvallen dus geen probleem verder. Graag dus die 5s weg.

Daarvoor in het filmpje ook nog een start incident in Spanje. Heb wat beelden op whatsapp gezien en het is nog erger dan wat er met Sam gebeurde in Australie dus ben benieuwd naar de straf daarvoor.

https://www.youtube.com/watch?v=HhqZqt0_YO4

IK HEB DE BEELDEN BEKEKEN EN DE 5 SECONDEN PENALTY KUNNEN WORDEN VERWIJDERD.

MIJN EXCUUS VOOR DIT LATE BERICHT.