Chriss_9_style Gepost op december 04, 2019, 06:31:10 pm
Ja hallo!

Zoals beloofd.

De wedstrijdleiding mag wel even een oordeel vellen over de Formation laps van JoeFox36. Het gedonder is eigenlijk elke week raak. Tergend langzaam rijden.

Echter is het nu een maatje te ver. Voor het gemak even zijn video, die staat namelijk niet bij de videos op het forum, dus rechtstreeks van Youtube: https://youtu.be/2x2ookh4ipk.

Zoals te zien is weet hij niet hoe snel die weg moet rijden en schroomt er niet voor om nagenoeg de hele grid in te halen. Vervolgens gaat hij midden op de straight van bocht 2 naar 3 in de ankers. Het gevolg:

De halve lobby verkijkt zich op deze actie en klapt als een file in elkaar. Er worden een aantal rijders terug gezet naar start finish en startten dan ook met koude banden.

Dit doet hij niet een, niet twee, maar minimaal drie keer.

Zelf geeft hij aan dat er een glitch zou zijn, echter wordt deze pas veroorzaakt nĂ¡ hij op de rem trapt en deze dus deels zelf veroorzaakt.

Ik zie dit als je concurentie opzettelijk laten crashen. Door zijn actie starten ze met koude banden terwijl hij ze wel kan opwarmen. Opzettelijk laten crashen om er zelf voordeel uit te halen dus.

We weten allemaal welke straf er staat op het opzettelijk laten crashen van iemand anders.
  • PSN: Cabanaz_ | C_Drenth
Ziggo Pro League 2019/2020
Official Driver
Racing Point F1 Team

Winner Race of Champions F1 2017 Season 1
F3 S6 Champion

Race starts: 19
Pole position: 6
Podium: 15
Race wins: 10

Jorden_NL Gepost op december 07, 2019, 08:58:43 am
Als ik dit serieus moet nemen, gaan we dan ook kijken naar de niet kwalificerende gasten. En gaan we dan ook kijken naar de leavende gasten?? Drenth, jij gaat nu te ver. En mijn lol door jou gaat definitief weg.

Michael Bouw Gepost op december 07, 2019, 09:10:01 am
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣